Klacht: Roze streep in mijn beeldscherm valt niet onder garantie

op 22 juli 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb mijn telefoon opgestuurd voor reparatie
Er zit een roze streep in me beeldscherm die erg irritant is…de streep word ook steeds dikker.
Maar tot mijn grote verbazing krijg ik een prijsopgave : je laat het repareren en kost het je €390 of je wilt je toestel zonder reparatie terug €60 of je doet afstand van je telefoon en dat is dan€0 en dan te bedenken dat de telefoon €800 kost
Het gaat hier over de samsung 7 edge!

Ik heb toen naar samsung opgebeld en naar uitleg gevraagd.
Ik kreeg te horen dat er valschade geconstateerd is en dat de reparatie dan niet onder de garantie valt.
Ik heb verteld dat ik mijn telefoon nooit heb laten vallen en dat ik me telefoon met alleen de roze streep als mankement heb opgestuurd.
Hun antwoord was: als dat zo is moest ik dat met foto’s ( genomen voor ik hem opstuurde) bewijzen!
Ik heb toen 5 foto’s verzonden (avond voor ik hem op heb gestuurd gebomen).
Daarna wilde ze bewijs van de datum dat de foto’s zijn genomen.
Ik heb die toen ook verstuurd.
Daarna vonden ze de foto’s niet scherp genoeg.
Ik werd er ondertussen moedeloos van.
Ik heb toen geantwoord dat ik niet meer had.
Hun antwoord was dat ze me dan niet verder konden helpen.
Ik ben nu heel erg kwaad hierover.
Ik heb een verzekering die €320 wil vergoeden maar ik wil gewoon dat Samsung dit gewoon kosteloos repareert en niet steeds met een rotsmoes komt om er toch wat aan te kunnen verdienen.

Ps ik had dit probleem kreeg ik 5 dagen nadat ik de telefoon heb gekregen al.
Ik ben toen bij twee samsung shops weggestuurd.
Ene zei dat ze het te druk hadden en de ander zei dat ze geen schermen meer hadden.

De 5 foto’s heb ik nog en daar zit ook de datum bij.

Als de reparatie onder garantie valt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bizzy