Klacht: Route van bus lijn 2

op 09 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op 08-08-2016 heb ik de lijnbus 2 om 6:32 uur genomen van bushalte Westerhagelaan, deze reed via een omgeleide route naar bushalte Lunnette, terwijl hij via bushalte Stadion NAC, Breda moest rijden

In de middag reed de lijnbus (dezelfde route) via bushalte Stadion NAC, Breda.
Bij navraag reed de lijnbus 2 van de ochtend NIET de juiste route, dus ik denk ja dat is dan goed want ik moet uitstappen bij bushalte Stadion NAC, Breda. De chauffeur zei nog misschien had de andere chauffeur niet begrepen hoe te rijden.

Vandaag op 09-08-2016, neem ik weer de bus vanuit bushalte Westerhagelaan NS, Breda richting bushalte Stadion NAC, Breda. Tot mijn verbazing rijdt hij weer achter de Jumbo door naar bushalte Lunette, dus slat hij weer bushalte Stadion NAC, Breda over.

Als de bus vanuit bushalte Westerhagelaan van de ochtend de juiste route rijdt en niet via de achterkant van de Jumbo.
En dat de chauffeurs erop aangesproken worden.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 09 augustus 2016 om 07:55 geantwoord

Hallo Patricia,

Bedankt voor je bericht. Op dit moment zijn er werkzaamheden gaande waardoor lijn 2 een andere route rijdt en inderdaad niet langs het stadion van NAC Breda komt. Deze werkzaamheden duren nog tot en met volgende week dinsdag 16 augustus. Je kunt een en ander hier nalezen: https://www2.arriva.nl/uw-reis-plannen/geplande-werkzaamheden/werkzaamheden-noord-brabant/ Als je vervolgens lijn 2 selecteert, krijg je nadere informatie over de omleiding die lijn 2 momenteel rijdt. Onze excuses voor het ongemak wat je door deze omleiding ervaart.

^DK
Webcareteam Arriva

Bericht van Arriva

5 maanden geleden - Hallo Patricia, Dit is nog wat informatie die ik van onze infrabeheerder heb gekregen: "Lijn 2 rijdt na halte Lunet achter het NAC stadion langs en komt via de Veltsteen de Backer en Reubweg weer op de route en zo naar de halte Westerhagelaan NS in de Haagse Beemden. Tussen de halte Westerhagelaan NS en de Bremtuin rijdt een pendelbusje op maandag t/m vrijdag van 6.21 uur tot 19.08 uur. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Heeft op 09 augustus 2016 om 09:42 geantwoord

Goedemorgen,

Ik heb het over bushalte Westerhagelaan naar Centraal Station Breda (CENTRUM) en niet omgekeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door patricia.riboet@bam.nl