Klacht: Ondergrondse container

Oudeijk op 14 april 2021 over Roteb in de categorie Afval- en vuilnis bedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Bedrijf Roteb
Status Open
Datum 14 april 2021

Een inwoner van de Oude Kleiweg meldt dat de ondergrondse container in de afgelopen week niet is geleegd, waardoor afval naast de container wordt geplaatst. De buurtbewoners zijn ontevreden over de situatie en kunnen niet achterhalen wie verantwoordelijk is voor het neergezette vuil.

Mijn Klacht:

Al n week is de container op de Oude kleiweg niet leeg gehaald .het vuil wordt er naast gezet .wij al buurt zien niet wie dat doet.maar dat is niet de bedoeling .

Gewenste Oplossing:

Als het inderdaad 1x per week gebeurd .en er geen zakken buiten de container wordt gezet

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Roteb

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Roteb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oudeijk
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM