Mijn Klacht:
Op 10 juni is mijn groenbak niet geleegd, op 16 juni is het grofvuil niet opgehaald en op 17 juni is de afvalbak niet geleegd. Ik heb persoonlijk al drie keer gebeld met Roteb, en ook de hele Harp heeft al gebeld, maar er is geen oplossing geboden. Het is erg teleurstellend dat er geen actie is ondernomen.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om de afval vandaag nog op te halen.

