Klacht: Rommel

op 04 juli 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Goedendag,
Het gaat om de Zara in Groningen.
Ik kom bijna elk weekend wel in de Zara en de rommel is niet meer normaal daar.
Kleding op de grond , alles door elkaar gegooid. Zonder overdrijving gewoon bergen met kleding op elkaar gegooid.
Het personeel gooit de kleding ook klakkeloos neer zonder enige moeite om het op te vouwen of initiatief te nemen om het op te ruimen.
Het personeel is ook ongeïnteresseerd in de klanten en loopt er met een zuur gezicht rond. Als ik wat vraag aan het personeel hoor ik ze zuchten en chagrijnig kijken en ongeïnteresseerd antwoord geven. Ik krijg vaak een minachtende blik als ik kleding terug geef als ik uit het pashokje kom.
Ook zal het niet een slecht idee zijn om een keer de pashokjes schoon te maken want er ligt vaak veel stof en pluizen . personeel heft meer aandacht voor elkaar, of voor hun \’mobieltje\”. Er is geen verantwoordelijke- of vloer chef te onderscheiden. Kortom ongeorganiseerd chaotisch ongeïnteresseerd en vuil.

gemotiveerd personeel wat goed aangestuurd word. Duidelijke taakomschrijving : opruimen /opvouwen /sorteren/af en toe aanvegen/etc. Controle en correctie door een capabele vloerchef. Meer aandacht voor klanten en een vriendelijker uitstraling. Geen mobiel op de werkvloer. werkdrukte opvangen met evt. meer personeel.
In een en nette winkel leggen de klanten ook de dingen netter terug, en een goede uitstraling is een betere reclame dan deze ongeorganiseerde bende.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angel123456