Klacht: Roken

op 20 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De chauffeur van lijn 4 richting valkenburg, die mij heeft opgehaald op maastricht station om 15.06 uur met code in de bus 9089, rookt in de bus. Ik vind dit niet prettig aangezien ik ook nog voorin zit. Er hangt duidelijk een bord dat er niet gerookt mag worden, tenslotte staat dit bord op zijn deur.

Ik ben tevreden wanneer chauffeurs zich aan de regels houden. En hij hierop aangesproken word.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 20 juni 2017 om 15:31 geantwoord

Hoi Lyzanne,

Niet leuk om te lezen dat de chauffeur rookt in de bus. Dit is uiteraard niet toegestaan.

Je klacht heb ik meteen intern doorgegeven zodat het verder uitgezocht en opgepakt kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak. Uiteraard mag je een chauffeur hier zelf ook op aanspreken.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Lyzanne