Klacht: Slechte kwaliteit/geen service

op 17 juli 2017 over Rofra Home in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

6 jaar geleden hebben we 4 eetkamerstoelen stoelen bij Rofra gekocht à 180 euro per stuk. Na 5 jaar begon de stof van de zittingen allemaal te scheuren, bij alle 4 de stoelen. Toen ik bij Rofra informeerde hoe ze me konden helpen, kreeg ik email dat de 5 jaar garantie net afgelopen was en dat ik nieuwe stoelen kon komen bestellen met maar liefst 10% korting!!!

Gewenste Oplossing:

Als Rofra zijn verantwoordelijkheid zou nemen en achter zijn producten zou staan. Dit zijn geen wegwerp items. Gezien de prijs had ik een langere levensduur van de stoel verwacht.
Als Rofra mee zou denken aan een werkbare oplossing voor beide partijen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rofra Home

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rofra Home nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rofra