Klacht: Nooit met!

op 14 november 2017 over Rofra Home in de categorie Horeca

Beste Rofra of zal ik zeggen Slechte Rofra!
Wij hebben onze meubels op 26/6 besteld bij jullie, het zou eind augustus geleverd worden, omdat wij toen nog op vakantie waren zou het begin sept binnen zijn… vervolgens werd het half sept, eind sept, begin okt, half okt, eind okt, begin nov was eindelijk het laatste meubelstuk binnen… krijg vervolgens een mailtje dat het 7 nov afgehaald kon worden… omdat we zolang moesten wachten zouden ze bezorgd kunnen worden en zouden we de transportkosten samen delen… afgelopen donderdag werd er telefonisch gezegd dat het opgehaald is door de transportbedrijf…. nu krijg ik doodleuk een mailtje dat het pas in week 47 wordt opgehaald door de transportbedrijf en dat het dan nog 5-10 dagen duurt voordat zij het komen bezorgen! Vinden jullie dit normaal? Ik heb nog nooit maar dan nog nooit zoiets meegemaakt bij een meubelwinkel! Ik vond jullie winkel altijd geweldig, maar nu echt de allerslechtste die er is!
Ik ga mijn rechtsbijstand inschakelen en jullie meubels hoef ik niet meer en wil mijn aanbetaling terug!

Niet!

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rofra Home

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rofra Home nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SK85