Klacht: Levering hanglampen

dwinky op 25 november 2016 over Rofra Home in de categorie Horeca

Wij hebben in week 29 hanglampen besteld bij ROFRA Home in Enschede en hebben 100 euro aanbetaald . Deze zouden in week 37 geleverd worden , 31 augustus kregen wij een mail dat de levertijd 4 weken later werd . Wij hebben toen gereageerd dat wij de koop dan graag willen annuleren . Dit kon niet volgens ROFRA hun behielden het recht om later te leveren aldus hun contract . Wij hebben toen maar besloten om de lampen toch maar af te nemen , de levertijd was inderdaad 4 weken later en zijn in week 41 naar ROFRA Home gegaan in Enschede . bij controle van de lampen bleek het de verkeerde kleur te zijn dit was blank in plaats van bruin .de verkoopster liet ons weten dat zij contact op zou nemen met het hoofdkantoor in Vaassen en zou zorgen dat het contract vernietigd zou worden omdat wij niet weer 12 weken wilden wachten en dat ze ons zouden bellen . Toen wij niks hoorden heb ik een mail gestuurd naar het hoofdkantoor hoe de stand van zaken was , spoedig kreeg ik een mail terug dat de lampen in Enschede lagen en we ze maar moesten afnemen want wij konden niet annuleren . Onze verbazing was groot ! toen maar weer naar ROFRA Home in Enschede om verhaal te halen . Ook hier werden wij niet meer vriendelijk te woord gestaan en ze verwees ons retour naar het hoofdkantoor . Na diverse mails en telefoontjes worden wij niet meer te woord gestaan . Hoe krijg ik mijn 100 euro aanbetaling terug we zijn nu 18 weken verder en even ter aanvulling de klantvriendelijkheid is bij iedereen ver te zoeken . Ze maken zelf fouten en schuiven dit op het bordje van de klant

Als ik mijn aanbetaling terug heb van 100 euro !

Alle klachten die gemeld zijn door