Klacht: Roestwater door lekkende Eteckleiding. Eteck reageert niet op storingsmelding (6 maanden!)

Roestwater op 15 maart 2023 over Eteck in de categorie Energieleveranciers

In oktober ’22 melding gemaakt van een lekkende waterleiding in mijn woning (leiding van Eteck, tbv WKO installatie, zij hebben opstalrecht). Na 2 reminders is in november 2022 een monteur van Eteck langsgeweest. Hij heeft geconstateerd dat het leidingwerk achter een verzegeld kastje vervangen moest worden. Bestelde de benodigde artikelen en gaf aan binnenkort terug te komen voor de reparatie. Sindsdien is het stil. In de afgelopen 5 maanden heb ik 10 reminders gestuurd in hun storingsapp en 3x gebeld. De helpdesk medewerker gaf aan dat ik teruggebeld zou worden. Dit is nooit gebeurd. Naast roestwatervlekken in mijn vloer is er risico op dure gevolgschade als dit niet opgelost wordt.

Update 20 mei ‘23: nog steeds heeft Eteck geen monteur gestuurd om de lekkage te verhelpen. Helpdesk is slecht bereikbaar en afspraken (bijv u wordt binnen 24 uur gebeld) worden niet nagekomen. Ook de storingsmelder in de Eteck app, waarin ik o.a. mijn reminders mee stuurde, is nu meer dan een maand voor mij “in storing”.

Update 20 juni’23: op 16 juni ’23 heeft een onderhoudspartij (in opdracht van Eteck) de lekkage verholpen door het leidingwerk te vervangen. Totaal heeft het ACHT MAANDEN geduurd totdat Eteck overstapte op het oplossen van een lekkage van hun leiding in mijn woning. In die 8 maanden heb ik 24 maal contact gezocht, zowel schriftelijk als telefonisch.

Binnen kort termijn (2 a 3 weken) de verroeste en ondeugdelijke delen van het leidingwerk vervangen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eteck over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Roestwater