Klacht: Roest op radiator van Brugman

op 29 november 2013 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Ook wij hebben in 2006 een badkamer gekocht bij Brugman.
Keurig geholpen bij aanschaf en advies.

Echter sinds een jaar begint ook onze radiator te roesten en te lekken.
Overal op de radiator zitten haarscheurtjes.
Zeer slechte kwaliteit!!

Nieuwe radiator

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

3 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Daar uw badkamer in November 2005 bij u is geleverd, valt deze inmiddels ruim buiten de 5 jaar garantie. Toch Zouden wij graag foto's van uw radiator willen ontvangen, zodat wij deze door de fabrikant kunnen laten beoordelen en kunnen pogen de oorzaak te achterhalen. Aan de hand van de uitkomst van deze beoordeling willen wij u vervolgens graag een coulanceaanbod doen. Zou u ons foto's willen mailen van de radiator in zijn geheel, van de roestplekken, en een overzichtsfoto van de badkamer waarin te zien is waar de radiator hangt. U kunt deze mailen naar servicebadkamers@brugman.nl onder vermelding van uw postcode en huisnummer zodat wij deze kunnen linken aan uw order. Wij vertrouwen er op u voor nu naar behoren geinformeerd te hebben, en zien uw foto's met belangstelling tegemoet.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 11 december 2013 om 09:18 geantwoord

Naar aanleiding van de foto's die ons gemaild zijn hebben wij een coulance aanbod gedaan. Dit heeft onze klant als passende oplossing ervaren en inmiddels staat de nieuwe radiator in bestelling. Begin van het nieuwe jaar zal deze door een van onze monteurs vervangen worden.

Heeft op 13 december 2013 om 10:25 geantwoord

Binnen enkele dagen een reactie mogen ontvangen van Brugman. We zijn naar alle tevredenheid geholpen met een passende aanbieding. Prima service!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Brugman Keukens en Badkamers beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht John-chantal

5 maanden geleden - Helaas, 3jaar naar datum hebben we wederom roest op de bovenkant van de radiator. Ik begin inmiddels sterk te twijfelen over de kwaliteit van Brugman Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door John-chantal