Klacht: Roepnaam versus Voornaam: Tickets

op 27 april 2017 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Ik heb (mijn vergissing) mijn ticket naar Florence geboekt op mijn roepnaam (Bert) terwijl mijn voornamen Eric Petrus zijn. Hoe dat verschil komt is een lang verhaal (adoptie enzo), maar KLM weigert op het ticket naar Florence de naam te wijzigen. Na veel soebatten blijkt 70 Euro wijzigingskosten en 120 Euro boekingsklasse-verschil de oplossing te brengen. (ik krijg niets extra voor een andere boekingsklasse??)
Ik ga natuurlijk akkoord want ik reis met nog twee personen.
Communicatie met KLM leidt slechts tot een beroep op de regels. En de aanbieding van een voucher van 80 Euri. Inmiddels de boel ook maar bij Radar aangemeld en gevraagd waar ik beroep tegen deze beslissing kan aantekenen.

Ik ben tevreden met excusus over de mij ten deel gevallen behandeling én met restitutie van alle meerkosten ten opzichte van een eenvoudige wijziging (dus bijvoorbeeld van Erik in Eric)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bertstals