Klacht: roekloos rijggedrag

op 12 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo,

Ik zat net in buurtbus 191 van twenteroute lichtevoorde naar ruurlo.
Ik heb deze bus om 16:32 gepakt.
De chauffeur van deze buurtbus heeft het voor elkaar gekregen me kotsmisselijk de bus uit te laten gaan.
Hij heeft de hele weg ontzettend hard gereden en met volle snelheid over drempels heen.
Ook de andere passagiers ergerde zich aan de chauffeur, het is toch te gek voor woorden dat iemand met 70 over een hoge drempel gaat. Ik hoop dam ook dat de chauffeur hierover word aangesproken.

Wanneer deze chauffeur hierover word aangesproken zodat andere passagiers hier geen last van hebben

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 12 juli 2016 om 21:36 geantwoord

Beste Kim,

Niet leuk om te lezen dat onze chauffeur zo hard hard heeft gereden en met volle snelheid over drempels ging dat je er kotsmisselijk van bent geworden. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Klachten over het rijgedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Je klacht heb ik daarom intern doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden. Daarnaast staat de veiligheid van onze passagiers en medeweggebruikers bij ons op de eerste plaats.

Excuses voor het ervaren ongemak van vanmiddag.

^LH
Arriva Webcareteam