Klacht: Roekeloze chauffeur bij Arriva (buurtbus)

Goedendag,

Op maandagavond 11-12-2017 rond 17.45 liep ik van het station in Boxmeer richting de Bilderbeekstraat over het zebrapad.
Ik was bijna halverwege toen er een buurtbus van Arriva met grote snelheid aan kwam rijden en de bocht nam richting de bushaltes op het station en
mij bijna omver reed waardoor ik snel achteruit moest springen om vervolgens door het gladde weer uit te glijden en op mijn hand te vallen.
De buschauffeur stopte wel om te vragen hoe het ging, ik was op een haar na niet geraakt gelukkig, maar toen
een passagier aan mij vroeg of ik geraakt was zei de chauffeur snel dat ik alleen geschrokken was en bagatelliseerde hij de situatie naar mijn gevoel.

Ik weet nu niet of het diezelfde chauffeur was maar toen ik door de Bilderbeekstraat liep zag ik vervolgens weer een Arriva bus voorbij rijden met hoge snelheid
in een straat waar je sowieso wel wat rustiger aan mag rijden, maar gisteren al helemaal met de gladde wegen en de sneeuw.

Jennifer Gordon

Wanneer de desbetreffende chauffeur er op wordt aangesproken want als ik niet achteruit gesprongen was was ik gewoon aangereden.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 18 december 2017 om 16:26 geantwoord

Beste .........................,

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw geplande reis met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen en bieden je hiervoor onze excuses aan.

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Jouw reactie hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht, de buslijn wordt achterhaald en wordt besproken met de betreffende medewerker. Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van uw ervaring. Met jouw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

^Zoë
Webcare Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door .......................................................