Klacht: Stank in huis !! Nieuwe huurder

op 11 oktober 2018 over Rochdale in de categorie Woningcorporaties

Ik heb in juni-2018 de sleutels van me nieuwe woning gekregen. 2 maanden terug een reparatie verzoek ingediend ivm stank vanuit de toilet koof. Vanuit de koof komt er kruiden ( eten geur ) naar binnen. Om het koof zit het afvoer van de toilet leiding . Het erge daar van is dat de geur bij het opnenen van de toiler deur het hele huis doortrekt. Het is op dit wijze serieus onwoonbaar geworden voor mij en mijn nieuwe woning een hel !! geworden. Het stank is zo heftig dat een ieder misselijk in me woning van word .

2 maanden later nu 11-10-2018 waar ik in principe in wil wonen is het probleem niet opgelost. Na 10x bellen en 10x de zelfde probleem uitleggen en 10x valse beloftes is het probleem niet opgelost. Er is intussen tijd de wijkteam gekomen loodgieter gekomen de ene schuift het naar de andere. Er word steeds belooft van dat ik terug gebeld word maar dat gebeurt helaas ook niet.

Dit stank oplossen met een spoed verbouwing van de toilet en het stank geur bestrijden . Dit situatie is extreem en zal helaas hier de huur commissie en alle juridische stappen ondernemen om de woning weer woonbaar maken.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rochdale over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ttk