Klacht: Koud huis

op 14 februari 2019 over Rochdale in de categorie Woningcorporaties

Nadat Bonarius 2 keer een warmte check heeft gedaan. Waar 3 weken niets mee gedaan is . Kwam de heer Hendriks met een medewerker van Bonarius op 24-01-2019 kijken naar de klacht. Zij besloten samen de leidingen van de CV door te spoelen en de ketel af te stellen.
Daar heb ik tot vandaag na vele telefoontjes eindelijk een bericht gekregen. De heer Top kreeg de opdracht om ons mede te delen, dat er niets gedaan gaat worden. er is dus niets gebeurd.

Dat ze doen wat afgesproken hebben, en ons niet in de kou laten zitten.
Na ruim 2 maanden, en ben ook tevreden als ze nu wat sneller contact opnemen.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rochdale

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rochdale nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.C. Verkade

Klacht: Koud huis

op 14 februari 2019 over Rochdale in de categorie Woningcorporaties

Dat ze doen wat afgesproken hebben, en ons niet in de kou laten zitten.
Na ruim 2 maanden, en ben ook tevreden als ze nu wat sneller contact opnemen.

Alle klachten die gemeld zijn door E.C. Verkade