Klacht: geur

Pauline Veldman op 14 juli 2016 over Robijn in de categorie Schoonmaakproducten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Bedrijf Robijn
Status Open
Datum 14 juli 2016

Een klant heeft een negatieve ervaring met de Robijn Zwitsal geur, waarbij de huidige fles niet aangenaam ruikt. De was zou bovendien een geur van verbrand plastic hebben.

Mijn Klacht:

Zo af en toe gebruik ik Robijn zwitsal geur maar de fles die ik nu heb ruikt niet lekker en de was ruikt naar verbrand plastic!

Gewenste Oplossing:

Gewenste oplossing: check de procedure van het tot stand komen van dit product.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Robijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Robijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM