Klacht: Robert Duijm

op 17 september 2018 over Iddink in de categorie Boeken

Na weken lang met Iddink in contact te staan over foute leveringen, pakbonnen die niet verstuurd zijn en een verkeerde pakket van een andere scholier, belde ik vandaag oa om te vragen of mijn foutieve factuur van 19,95 gecrediteerd was? Weer moest ik alles volledig uitgelegd worden .
Ik zou nl , na eerder contact een bevestiging van deze creditering krijgen maar had deze niet ontvangen. Omdat de andere nette medewerker niets kon doen en er ineens sprake was van extra kosten ( in al die gesprekken is hier nooit iets over gemeld) vroeg ik naar de manager en kreeg meneer ROBERT DUIJM aan de lijn. Op een zeer denigrerende toon kwam hij aan de lijn en vertelde dat ik geen gelijk had , ik had nog geen woord gezegd! Ik zat meteen tegen het plafond en legde hem uit dat dit geen geruststellende manier van benaderen was(zeker niet voor een manager)
Zijn hoogdravende , arrogante houding viel in totaal verkeerde toonaarden. Het gaat mij niet om het bedrag van 7 euro maar ik kan er met mijn pet niet bij dat in al die gesprekken deze extra kosten niet zijn genoemd en dat er nu ineens over gesproken wordt. Natuurlijk zal ik gewoon betalen maar een coulance was best reeel geweest. Maar ik vind dat ROBERT DUIJM als manager en callcenter medewerker aangesproken moet worden op zijn zeer klantonvriendelijkheid , arrogante en denigrerende toon
Met een open houding , luisterend oor en begrip was hij wil verder gekomen dan op deze manier
Ik hoop dan ook dat het gesprek terug gehaald kan worden ( 17 september rond 16 uur , hij had het gesprek overgenomen van een mannelijke collega) en samen met hem kan beluisteren zodat hij gewezen kan worden op deze houding ( het zal niet zijn eerste keer zijn of hij had heel slecht geslapen vannacht)

terugkoppeling en Robert Duijm aanspreken op zijn gedrag

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjon Sistermans