Klacht: RMA beoordeling van DOA duurt te lang.

RWeiss op 15 november 2017 over eGlobal Central Nederland in de categorie Internetshops - Elektronica

Een Tamron SP 90mm 1:1 lens gekocht, levering prima in orde. Na lens uitproberen blijkt er stof deeltjes aan de binnenkant aan het voorste glas te zitten. Contact opgenomen, netjes de lens op gehaald als DOA onder RMA. Procedure netjes gevolgd, netjes 7 werkdagen gewacht en nu ben ik 16 dagen en eergisteren weer gemaild met ze dat ik een oplossing wil. Twee dagen later krijg ik een verkoopmail dat er niet meer veel van deze lenzen zijn. Aha dat is dus de reden, ze willen liever verkopen dan klant tevreden stellen. Als dit niet opgelost wordt want ik heb namelijk niks meer gelezen is dit na 3 lenzen het laatste wat ik ooit nog koop bij ze. Ik heb nog een escalatie geprobeerd en/of klachtenprocedure ook geen reactie. Anderhalve maand voor vakantie de lens gekocht en nu mag ik dadelijk op vakantie zonder deze lens, ik heb helemaal nog niet van mogen genieten. Ik ben écht over de rooie!!!

Nieuwe zelfde lens geleverd krijgen, garantie weer ingaat vanaf dat ik de lens in huis heb, terug geef periode van 30 dagen en een financiële nog overeen te komen tegemoetkoming. En de lens naar mijn vakantie adres sturen(Spanje).

Alle klachten die gemeld zijn door