Klacht: RIVM regels

op 16 mei 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Vanmiddag rond 17.30 uur boodschappen gedaan bij de Lidl aan de Oude Nering.
Er was niemand die de karretjes schoon maakte bij de ingang, alles stond door elkaar.
Bij binnenkomst zag ik meerdere mensen samen boodschappen doen met 1 jaar. Ook waren er mensen met kinderen en liepen er mensen zonder kar door de winkel.
De medewerker die de karretjes schoon maakte zat ontspannen buiten een sigaretje te roken in het zonnetje.
Ik heb mijn verbazing en ergernis gemeld bij de kassière, maar zei antwoordde dat klanten nauwelijks aanspreekbaar waren op hun gedrag.
Als dit echter schering en inslag wordt bedenk ik me nog wel eens om weer naar de Lidl te gaan.
Wel bordjes plaatsen maar niet handhaven is in de huidige tijd geen optie volgens mij.
Ik hoor graag van u hoe u dit dekt te gaan oplossen.

Toezicht en controle bij binnenkomst
Iemand met gezag bij de ingang

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 16 mei 2020 om 16:53 geantwoord

Wij hebben je klacht op 16-04-2020 via e-mail beantwoord. Hierin is de volgende oplossing geboden:
We hebben je klacht opgenomen en doorgegeve aan de verantwoordelijke afdeling zodat er actie kan worden ondernomen. Bedankt voor je melding!
Wanneer je nog vragen hebt, kun je contact opnemen via [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice team Lidl Nederland