Klacht: ringbaan noord tilburg

op 15 augustus 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

ik ben een vaste klant van jullie ik sport 7 dagen in de week nu ben ik 2x me pasje vergeten in 3 maanden en word ik weg gestuurd omdat ik nu geen pasje bij me

jullie komen maar maar met goed e en nette oplossing anders ben ik er weg van

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 18 augustus 2016 om 07:48 geantwoord

Beste Patrick,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend dat jij al 2 x je pas bent vergeten in 3 maanden. Helaas moeten wij erg streng zijn op het gebruik van je pas. Zonder een geldige Basic-Fit pas kan je niet sporten bij Basic-Fit.

Dustin van Basic-Fit

Heeft op 18 augustus 2016 om 07:58 geantwoord

Ik vind het een zwake antwoord wst ik krijg van jullie want als de desbetreffend mujn gegevensbin bet systeem gecontroleerd had had ze kunnen zien dat ik gewoon netjes betaald heb . Er kunnen wel mensen trainen met pasje van iemand anders die geen lud zijn dat kan allen maal wel maar controleren of ik wel een lid ben dat is te veel moeite het is me duidelijk dat je bij basic fit gewoon een nummer bent en geen klant.

Bericht van Basic Fit

7 maanden geleden - Beste Patrick, Bedankt voor je reactie. De club kan gewoon zien of je lid bent en of je betaald. Echter maakt dit niet uit. Omdat wij een overdraagbare pas hanteren is het erg fraude gevoelig als je iemand binnen laat zonder pas. Er kan dan iemand tegelijk ook op jouw pas gaan sporten. Tevens moeten wij te alle tijden weten hoeveel leden er binnen zijn i.v.m. de veiligheid. Met vriendelijke groet, Dustin van Basic-Fit

Reactie van de melder van de klacht patrick vd nieuwelaar

7 maanden geleden - Ze had me ook handmatig kunnen invoeren dat ik er was ik sport er 7 dagen in de week iedereen kent iedereen daar ook de balie medewerster

Alle klachten die gemeld zijn door patrick vd nieuwelaar