Klacht: Rijstijl chauffeur bus 45

op 15 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Woensdag 13 december nam ik bus 45 richting Leiden om 12.22 halte Rembrandtlaan Voorburg.Deze chauffeur reed zeer onaangenaam. Hij reed te hard, hij remde heel abrupt, hij bumperkleefde achter auto’s. Bovendien wilde hij mensen lesjes leren: toen een vrouw overstak vlak voor de bus (weet niet of zij door rood liep of iets dergelijks of door haar paraplu de bus niet had gezien) trok hij heel hard op zodat de vrouw met een sprong weer terug moest naar de stoep, ze stond te trillen van de schrik. Een auto die vlak voor de bus nog invoegde moest het ook ontgelden: deze werd vlak op de bumper gereden, waardoor er steeds geremd moest worden. Ik was misselijk toen ik eruit stapte.

Gewenste Oplossing:

als er een gesprek is gevoerd met deze chauffeur en hij zijn rijstijl verbetert .

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 december 2017 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mw Sevenster,

Oei, dat was inderdaad wel een gevaarlijk moment. Gelukkig is mevrouw niet aangereden.

De rit wordt gereden door Connexxion. Je kunt het beste de klacht aan Connexxion doorgeven. Je kunt contact met hen opnemen via https://www.connexxion.nl/service-en-contact/1202.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Mw Sevenster