Klacht: Rijstijl chauffeur bus 45

op 15 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Woensdag 13 december nam ik bus 45 richting Leiden om 12.22 halte Rembrandtlaan Voorburg.Deze chauffeur reed zeer onaangenaam. Hij reed te hard, hij remde heel abrupt, hij bumperkleefde achter auto’s. Bovendien wilde hij mensen lesjes leren: toen een vrouw overstak vlak voor de bus (weet niet of zij door rood liep of iets dergelijks of door haar paraplu de bus niet had gezien) trok hij heel hard op zodat de vrouw met een sprong weer terug moest naar de stoep, ze stond te trillen van de schrik. Een auto die vlak voor de bus nog invoegde moest het ook ontgelden: deze werd vlak op de bumper gereden, waardoor er steeds geremd moest worden. Ik was misselijk toen ik eruit stapte.

als er een gesprek is gevoerd met deze chauffeur en hij zijn rijstijl verbetert .

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 15 december 2017 om 10:40 geantwoord

Beste Mw Sevenster,

Oei, dat was inderdaad wel een gevaarlijk moment. Gelukkig is mevrouw niet aangereden.

De rit wordt gereden door Connexxion. Je kunt het beste de klacht aan Connexxion doorgeven. Je kunt contact met hen opnemen via https://www.connexxion.nl/service-en-contact/1202.

^Wouter
Arriva Webcareteam