Klacht: Rijschool Ultra-mobiel al dagen telefonisch niet bereikbaar

op 20 mei 2016 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Wij hadden een all incluisief pakket (15 autorijlessen + theorie + rijexamen) van ongv €300, 00 gekocht bij rijschool Ultra-Mobiel uit Den Haag. Ruim 1 week geleden had mijn zoon zijn 1e rijles. Nu proberen wij al 1 week contact te krijgen met de rijschool op de volgende telef.nr.’s: 06-28301980 / 040-8891722 en op 070-7074998. Bij het ene tel.nr. horen we dat die geen gehoor geeft, bij een ander tel.nr. horen wij dat die niet in gebruik en bij een ander tel.nr. horen we dat die momenteel niet bereikbaar is. We zijn zelfs op het vestigingsadres van de rijschool langs geweest waar niemand aanwezig was. De rij-instructeur die onze zoon toen had opgehaald vertelde dat hij een invaller was en gaf les in auto met het rijschoolbordje van Ultra-Mobiel. We hadden aan die instructeur wel de voucher moeten meegeven.

We zijn tevreden als de lessen van onze zoon gecontinueerd worden of als wij ons geld terugkrijgen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 23 mei 2016 om 09:32 geantwoord

Beste Danny,

Naar aanleiding van jouw klacht over Rijschool Ultra-Mobiel, heb ik zojuist telefonisch contact met je opgenomen. Je had de klacht gisteren ook via onze klantenservice ingediend. We zijn er gelijk mee aan de slag gegaan.

Ik heb je aan de telefoon uitgelegd waarom de ondernemer niet te bereiken was en dat zij inmiddels weer bereikbaar zijn. Mocht je alsnog problemen ondervinden met de ondernemer, neem dan gerust contact met ons op.

Ik hoop dat ik je zo naar wens heb geholpen.

Marieke Hovy
Klachtenafhandeling
Social Deal

Alle klachten die gemeld zijn door DannyA