Klacht: Rijgedrag chauffeur

op 03 augustus 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

UPS chauffeurs nemen hun werk erg serieus en zorgen ervoor dat pakketten snel en op tijd worden afgeleverd. In dezelfde mate dat de chauffeur snelle levering vindt, zo belangrijk vinden wij de verkeersveiligheid in de buurt. De chauffeur die vandaag (3 augustus 2016) een pakketje afleverde op de kapt. Lentingsingel te Halsteren om 10:50 uur heeft blijkbaar wat minder op en neemt de 30 km limiet verre van serieus. Hij reed met ongeveer 60 km per uur door de straat, werkelijk schandalig! Nog bijzonderder is dat je bij UPS niet eens een klacht hierover kunt indienen.

Jammer dat ook alle andere bezorgdiensten maling hebben aan de verkeersveiligheid in 30 km zones, zoals Albert Heijn, PostNL etc. Maar ondanks vele klachten gaat het gewoon door en blijft het voor onze kinderen onveilig op straat.

Dat men nu eindelijk eens normaal gaat rijden in woonwijken en men beseft dat bewoners niet alleen blij zijn dat een pakketje op tijd wordt afgeleverd maar ook dat kinderen en huisdieren normaal over straat kunnen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Reactie van de melder van de klacht Ikwilgeengebruikersnaamgebruiken

5 maanden geleden - Ook via deze site geen enkele reactie van UPS. UPS is blijkbaar alleen maar per brief bereikbaar. Dan leg ik mijn klacht toch maar weer neer bij de wijkagent

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ikwilgeengebruikersnaamgebruiken