Klacht: Rijgedrag

op 26 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn dochters reizen dagelijks met Arriva (lijn 83Nijmegen-Venlo) Hoor de laatste wegen veel klachten over het rijgedrag. Er wordt hard gereden, hard geremd, staan blijven is vaak lastig en lezen//studeren niet meer mogelijk. Voorheen was dit geen probleem.

Bussen gewoon op tijd rijden en zorgvuldig rijden. Er zitten/staan naast scholieren ook vaak ouderen in de bus. Abrupte onodige bewegingen moet je vermijden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste Mevr. Bergmans, Wat jammer om te lezen dat lijn 83 niet goed bevalt en dat je niet blij bent met het rijgedrag. Heb je voor mij je data. vertrekhalte, vertrektijden, lijnnummer en eindhalte van de momenten waarop dit is gebeurd? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Mevr. Bergmans

1 maand geleden - Geacht webcare team. Het betreft geen incident. Het betreft het traject Venlo-Nijmegen. Een dochter reist van Wellerlooi naar Nijmegen en geeft aan dat dit regelmatig gebeurd. Zij geeft aan daardoor vaker via Venray met de trein naar Nijmegen te reizen zodat in de trein lezen wel kan. Daardoor wel tweemaal overstappen ipv geen. De andere twee reizen vanuit Wellerlooi naar Venlo. Heden ochtend 26-92017 om 10:50 Catharinastraat Wellerlooi naar Venlo Station was weer verschrikkelijk. Betrof een "'breng" bus Mijn dochters reizen al jaren op dit traject maar klagen de laatste weken over het reiscomfort.

Arriva

Heeft op 26 september 2017 om 14:20 geantwoord

Beste Mevr. Bergmans,

Als het een bus van Breng betreft, raad ik je aan om contact op te nemen met Breng. Wij als Arriva gaan alleen over de ritten die door Arriva-personeel gereden worden.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

^WB
Arriva Webcareteam

Heeft op 26 september 2017 om 14:30 geantwoord

Zoals ik al aangaf betrof het nu een bus van Breng. Vaak betreft het ook Ritten van Arriva!

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Bergmans