Klacht: rijden van de chauffeur

op 13 juli 2017 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

ik zat vanmorgen in de 340, ik weet geen nr maar aankomsttijd Haarlem station moest zijn 08.16. ik ben ingestapt in Hoofddorp Centrum. Al op de Kruisweg in Hoofddorp is de chauffeur TIJDENS het rijden zijn thermosfles gaan pakken van de grond. Beker ingeschonken. Vanaf de grond een broodzak gepakt. broodje eruit gehaald. dit diverse malen achter elkaar. iedere keer weer bukken en ook steeds inschenken. dan is er geen zicht op de weg. Ik vind dit heel gevaarlijk. Ook het geluid stond keihard, ook erg irritant! Wilt u de chauffeur aangeven dat er gegeten en gedronken kan worden als de bus stil staat en pauze heeft. Vorige week had ik een chauffeur die veel te hard reed. er is een passagier naar hem toegegaan om te te zeggen dat er angstige passagiers waren. steeds boven op de rem. reed door een halte heen. ging op de Heemsteedse dreef een andere bus inhalen moest ook weer boven op de rem staan omdat er een auto reed.

als er veilig gereden wordt, beide handen aan het stuur. geluid op een normale sterkte.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Connexxion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door geen idee wat u hiermee bedoelt