Klacht: Rij stijl

op 21 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik zat vandaag in de bus en die was erg druk. Er kwamen steeds meer mensen bij waardoor die bus voller werdt. Uit eindelijk bij de halte “rukker” zetten de buschauffeur de motor uit en zei dat hij niet meer verder ging en dat hij toch betaald kreeg. Iedereen ging schuiven waardoor een beetje plek kwam en iedereen achter de streep kon.

Vervolgens over het rij gedrag.
Hij reedt erg snel over de wegen en remde altijd erg hard. Hij ging met Min. 50km per uur over rotondes. Dit vond ik en andere reizigers niet fijn!! Erg dat ik hiervoor moest betalen….

Dat de bus langzamer moet rijden, niet te hard remmen. En dat hij een busje erachter aan laat komen

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste Sophietje245, Wat balen dat de chauffeur niet verder wilde rijden en dat zijn rijstijl je niet beviel. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Sophietje245

8 maanden geleden - Vertrekhalte: burgemeester waszinkstraat te Heerlen. Vertrektijd: 15:41 Lijnnummer : 20 Eindhalte: oranjeplein te Kerkrade. Groet

Arriva

Heeft op 21 september 2017 om 20:23 geantwoord

Beste Sophietje245,

Dank je wel voor je aanvulling. Ik zal je klacht doorsturen naar de regio, zodat de chauffeur wordt aangesproken op zijn gedrag.

^WB
Arriva Webcareteam