Klacht: Riem

op 20 december 2012 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

ik kreeg een aanbod van bon prix dat als ik voor 19 dec. Zou bestellen dan zou ik mijn artikelen voor de kerst ontvangen. Verbaasd ben ik dan ook dat ik de helft van mijn artikelen ontvang en geen riem. na bellen blijkt dat deze er niet is en dat het twee weken kan duren voor ik mijn riem ontvang. Wat maakt dat bon prix reclame maakt voor het tijdig ontvangen van artikelen terwijl blijkt dat men dit niet kan waarmaken?? Afspraak is afspraak in mijn ogen…voorstel van de onduidelijke sprekende dame aan de telefoon is dat als ik de riem niet meer wens dat ik hem kosteloos kan terug sturen……en dan uiteindelijk de vraag of zij mij naar tevredenheid heeft kunnen helpen…..eh…mijn vraag aan haar wat denkt u?? Ik heb dus niet mijn artikelen zoals beloofd….Daar baal ik van

Mijn bestelde artikel Voor de kerst zoals afgesproken. en ik zou het op prijs stellen als men eerst bedenkt of zij afspraken na kunnen komen voor zij er reclame voor gaan maken. Stel je voor dat ik in mijn werk een ouder opvang beloof en het niet na kom...toch te absurd voor woorden.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 22 december 2012 om 14:17 geantwoord

Zoals op onze website werd aangegeven konden alle leverbare artikelen (indien besteld voor 19 december) voor kerst worden geleverd. Artikelen die in nalevering zijn kunnen helaas niet meteen worden verstuurd. De nieuwe beschikbaarheid hangt af van onze leveranciers. De klant werd voorgesteld om een vervangend artikel te bestellen en deze zonder portokosten te versturen. De klant kan ons voor verdere vragen steeds bereiken op het gegeven adres.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bonprix beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Jula4907