Klacht: [email protected]

op 13 mei 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen aansluiting die signaal heeft in mijn nieuwe huis…..

Ziggo op tijd gebeld voor een afspraak van een monteur. Sturen ze een ingehuurde kracht.

Hij kwam erachter dat ik in de meterkast GEEN signaal had dus moest het ergens in de wijk kastjes fout zitten.

Alle kasten binnen een straal van 100mtr opengemaakt en nu kan hij onze aansluiting niet vinden šŸ¤”

Nu moet er dus een ander mannetje komen, weer 5 dagen wachten en GEEN TV en GEEN INTERNET.
ook de Toon Thermostaat werkt dan niet zover Wifi.

Dus ZIGGO 3x gebeld om spoed aanvraag maar dat is allemaal niet mogelijk volgens de medewerkers….

Toch maar weer over naar KPN????

Gewenste Oplossing:

Als ZIGGO het probleem VANDAAG nog komt oplossen en een vergoeding voor het leed en extra kosten voor ons data verbruik van de mobiele aanbieders

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RichardGollin