Klacht: Retout

op 02 december 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Goedendag,

Op deze manier nogmaals mijn klacht. Ik heb begin april een bestelling bij u gedaan. Deze levering is netjes aangekomen begin juni. Helaas paste de kleding niet en hebben we het terug gestuurd op 14juni. Dit is gedaan volgens de procedure die mij toegestuurd is. Helaas heb ik tot op heden mijn geld nog steeds niet terug. Het gaat hier om een bedrag van €96,96

Ik ben tevreden als ik mijn gehele aankoopbedrag terug heb gekregen. Ook inclusief verzendkosten.

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

2 dagen geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht yvanpelt

1 dag geleden - Goedenmiddag, Het bestelnummer is 1605131118010637 Het tickernummer is 12914119 Groetjes, Y van Pelt

1 dag geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 02 december 2016 om 00:29 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door yvanpelt