Klacht: Retout

op 02 december 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Goedendag,

Op deze manier nogmaals mijn klacht. Ik heb begin april een bestelling bij u gedaan. Deze levering is netjes aangekomen begin juni. Helaas paste de kleding niet en hebben we het terug gestuurd op 14juni. Dit is gedaan volgens de procedure die mij toegestuurd is. Helaas heb ik tot op heden mijn geld nog steeds niet terug. Het gaat hier om een bedrag van €96,96

Ik ben tevreden als ik mijn gehele aankoopbedrag terug heb gekregen. Ook inclusief verzendkosten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

1 jaar geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht yvanpelt

1 jaar geleden - Goedenmiddag, Het bestelnummer is 1605131118010637 Het tickernummer is 12914119 Groetjes, Y van Pelt

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 02 december 2016 om 00:29 geantwoord

Heeft op 22 december 2016 om 15:09 geantwoord

goedendag,

hierbij nogmaals mijn reactie. Ik heb na uw bericht nog een betaalverzoek gedaan bij PayPal. Ook deze is weer geannuleerd. Ik snap niet waar het fout gaat, maar ik hoop dat het zo snel mogelijk opgelost kan worden.

Groetjes

Alle klachten die gemeld zijn door yvanpelt