Klacht: Retourzending zonder toestemming!

op 23 juli 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

1 bestelling gedaan bij Zara van 4 kledingstukken en 1 tas. Het zou geleverd worden binnen 1 week in 2 dozen. Na 1 week was daar 1 doos met 4 kledingstukken maar geen tas te bekennen. Gebeld/mail gestuurd en Zara zou t uitzoeken. Na 3 dgn. Zelf maar weer gebeld want geen reactie. Nu, bijna 3 won verder weten ze mij te vertellen dat het pakket retour is gezonden naar hun warenhuis en dat het geld wordt teruggestort… waaaat??? Dacht ik. Ze melden mij dat het adres niet compleet was. Dit is onzin want hoe komt pakket 1 dan bij mijn huis met compleet adres erop… nu is de inhoud vh pakket (een tas) opeens niet meer leverbaar en terugsturen kan opeens niet meer… het was dus de schooltas voor de nieuwe school van mijn zoon.
Ik heb een klacht ingediend van het is hun fout en ze doen absoluut GEEN moeite om het recht te zetten. Ik wil mijn geld niet terug, ik wil gewoon die tas, die nu weer in hun bezit is….

Vanuit het warenhuis de tas alsnog naar mijn adres versturen. Dit is de enige oplossing!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door T.Hauwert/moniz Moniz