Klacht: Retourzending word niet verwerkt

op 19 juli 2021 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 juli heb ik mijn pakket retour gezonden welke op 14 juli bezorgd is. Tot op heden staat de status echter op niet ontvangen en geeft de klantenservice geen gehoor.

Gewenste Oplossing:

Mijn retourzending wordt verwerkt en het openstaande bedrag van 150 euro komt terug volgens de aangegeven voorwaarden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Decathlon over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 22 juli 2021 om 07:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Jerry,

Bedankt voor je review!

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Kun je een WhatsApp sturen met je bestelnummer en verzendbewijs? Dit mag op nummer 0682873806? Dan kijken we even voor je wat er precies aan de hand is en wellicht kunnen we een oplossing bieden.

Het is op het moment ontzettend druk waardoor de reactie termijn langer dan wenselijk is, wij vragen om je begrip.

We hopen je ondanks je onvrede snel weer te zien in onze online webshop of winkel!

Nog een fijne dag gewenst!

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtafdeling Decathlon.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Jsmann