Klacht: retourzending van 2 jurken

op 23 mei 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Geachte heer/mevrouw

Betreft 2 retourzendingen van twee jurken die ik u gezonden heb op 14-03-2016 en 19-03-2016 omdat beide maten niet passend waren.
de retourzending van 19 maart is blijkbaar wel bij u terechtgekomen maar die van 14 maart niet.
Ik krijg van u herinneringen en aanmaningen gelukkig zijn de bewijzen van retourzending in mijn bezit en ook de brief die ik van u na 2 telefoontjes gedaan heb, heb ik aan u terug gestuurd en ingevuld met de bewijzen en ook een een verzend bewijs van die brief.
ik zou graag van u een verontschuldiging hebben want ik koop nooit meer bij bo prix.

Ik ben tevreden met een verontschuldiging

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 23 mei 2016 om 17:09 geantwoord

Beste mevrouw Engelen Doornebosch, het spijt ons tehoren dat uw retour nog niet is verwerkt. U geeft aan inmiddels het ingevulde formulier 'verloren retour' te hebben verzonden. Zodra wij deze ontvangen wordt uw dossier volledig in orde gebracht. Wij wensen u onze excuses aan te bieden voor het ongemak. Het team van bonprix

Heeft op 23 mei 2016 om 17:36 geantwoord

Nee het is blijkbaar nog niet opgelost omdat u aangeeft dat de brief nog niet in uw bezit is.
ik wacht op de oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door Gretha123