Klacht: Retourzending nog steeds niet terugbetaald

op 07 september 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Eind juni bestelde we via de onlineshop één grote en één kleine Airfryer.
Bij de levering stelde we vast dat de grote airfryer niet in de originele verpakking zat en het apparaat beschadigd was. Mijn echtgenote nam contact op met de helpdesk van Philipsonline en er werd ons een retourzendingsprocedure opgestuurd.
Begin juli werd de zending via een UPS-punt verstuurd en volgens de website werd deze ontvangen de dag later. We hebben ondertussen al verschillende malen contact opgenomen om een stand van zaken op te vragen en kregen steeds het antwoord van jullie call center medewerkers dat het onbegrijpelijk lang duurde en dat het vrij snel ging opgelost worden.
We zijn vandaag 7 september en ons probleem is nog steeds niet opgelost.
We hebben wel al heel lang geleden hiervoor betaald voor een stuk geleverd product. We voelen ons gegijzeld door jullie bedrijf. Het kan toch niet zijn dat we als klant een intern onderzoek dat misschien maanden kan duren moeten afwachten om ons geld terug te krijgen.
Dit bewijst dat jullie organisatie heel slecht georganiseerd is en dat jullie de klanten als een vod behandelen. In de organisatie waar ik werk zorgen we ervoor dat de klant tevreden is en dat we intern zoeken naar de oplossing.

We verwachten, neen eisen !!! dat we de vergoeding terugkrijgen. En dit NU meteen.
Indien jullie hier niet in slagen ga ik vie de sociale media dit probleem uit de doeken doen.
We verwachten, indien mogelijk zelfs een tegenprestatie om de geleden emotionele schade te kunnen verzachten.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Extreem ontevreden en verontwaardigde klant