Klacht: Retourzending, nog geen geld terug

op 18 december 2017 over Adidas in de categorie Sportmerken

Op 30-11 heb ik schoenen besteld, per express en deze ook daadwerkelijk de volgende dag ontvangen. Helaas was het niet wat ik zocht en ik heb ze per omgaande geretourneerd. Op 3 december ontving ik tweemaal een bevestiging dat mijn retourzending was opgehaald en dat ik een mail zou ontvangen zodra ze in het magazijn in Duitsland zouden aankomen. Op 5 en 8 december ontving ik dezelfde mail nogmaals. Op 11 december heb ik gemaild met de vraag of er inmiddels iets meer bekend is over mijn retourgezonden goederen. Hierop heb ik geen antwoord gekregen. Nu ik probeer te bellen, krijg ik binnen enkele tellen de in-gesprek-toon, terwijl het eerst lijkt of ik gewoon verbinding ga krijgen. Ik vind dit echt een waardeloze manier van doen en ben zeker niet voornemens nogmaals een bestelling bij Adidas te plaatsen!

Ik wil zo snel mogelijk het complete bedrag van mijn bestelling op mijn rekening ontvangen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adidas

Reactie van de melder van de klacht Xanni

9 maanden geleden - Beste Robin, dank voor de reactie. Via wat omwegen ben ik erachter dat mijn pakketje blijkbaar wel in het magazijn is aangekomen en het geld inmiddels zou moeten zijn overgemaakt. Maar enige vorm van contact is er niet geweest en ik wacht het nog een paar dagen af. Een voldoende is t nog niet voor mij, maar als ik mn geld terugkrijg, is t voor mij afgehandeld... Jammer dat dit zo gaat en ze niet eens even contact met me hebben gezocht.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adidas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Xanni