Klacht: retourzending jurkjes

op 02 juni 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer mevrouw

Nogmaals een bericht over uw nonchalant zaken doen
weer kreeg ik van u een herinnering over het niet ontvangen betreffende de retourzending van 2 jurken.
u schreef mij klacht opgelost !
als u mij nog 1 herinnering stuurt over achterstand van betaling zal ik genoodzaakt zijn stappen te ondernemen dit is geen loos dreigement.

Gewenste Oplossing:

Ik ben totaal niet meer tevreden en ook uw excuses zijn mij niet veel waard als u mij continue herinneringen stuurt dan is een anti reclame over uw bedrijf is zeker op zijn plaats.
ik heb vanmiddag gesproken met mevr. Van de Wal om 17.30 uur d.d. 31 mei heden zij zou de administratie hieromtrent over inlichten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 03 juni 2016 om 10:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mevrouw Engelen Doornebosch,

Bedankt om contact met ons op te nemen. Ik heb uw klantendossier en geretourneerde artikelen zopas aangepast. Daarnaast heb ik eveneens de openstaande verzend- en administratiekosten afgeboekt. U hoeft uiteraard geen betaling meer over te maken.

Ik wens u mijn excuses aan te bieden voor het ongemak.

Voor verdere vragen kunt u ons bereiken via sociale.netwerken@service-bonprix.nl.

Met vriendelijke groeten,
Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door wolfje123