Klacht: retourzending

op 28 april 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een wireless USB adapter gekocht. Deze is niet geschikt voor windows 10. Dit stond niet vermeld bij de aanbieding in de krant. Reeds 2 x gemaild en het formulier voor retourzending ingevuld, maar er komt geen enkele reactie van Koopjesdeal

Gewenste Oplossing:

Ik wil het artikel kosteloos kunnen terugsturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht roos christianen

1 jaar geleden - Inmiddels gezien, dat Koopjesdeal het aankoopbedrag heeft teruggestort. Daarvan heb ik geen bericht gekregen; ik zag het toevallig toen ik mijn creditcard gegevens bekeek.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 04 mei 2016 om 00:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Roos,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Mijn collega's hebben uw bestelling op 26 apr. 2016 om 15:59:30 gecrediteerd.
Er is het volgende bericht naar u verstuurd:
U hoeft voor het ongemak de zending niet te retourneren.
Misschien kunt u er nog iemand anders blij mee maken!

Ik hoop dat u tevreden bent met de geboden oplossing!

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door roos christianen