Klacht: Retourtermijn

op 01 april 2016 over Lucardi in de categorie Juweliers

Onlangs heb ik diverse malen contact gehad met de klantenservice betreft een online bestelling. Wegens familieomstandigheden was ik vier dagen te laat met het retour sturen van deze bestelling. Er wordt echter niet gekeken naar het verhaal hierachter en geen begrip getoond voor de huidige situatie. Er wordt gezegd: ”Als u het eerder had aangegeven, hadden we wellicht nog iets kunnen betekenen”. De situatie heb ik zelf ook niet aan zien komen en heb ik dus niet eerder kunnen aangeven.
Ik dien het volledige bedrag te betalen. Dit vind ik zeer betreurenswaardig.

Begrip voor de situatie zou prettig zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lucardi in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lucardi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lucardi

Heeft op 25 april 2016 om 09:43 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat je deze ervaring hebt opgedaan, namens Lucardi willen ik onze oprechte excuses aanbieden voor dit ongemak.

Indien je de klacht doorstuurt naar info@lucardi.nl met daarin je gegevens, kunnen wij je klacht in behandeling nemen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Webteam Lucardi

Alle klachten die gemeld zijn door Elise1995