Klacht: Retouropdracht

op 16 september 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Ik heb via de website een retouropdracht doorgegeven zodat het pakket wordt opgehaald. De hele dag gewacht maar niemand is langsgeweest. Bonprix gebeld en zij hebben weer een nieuwe retouropdracht geplaatst voor 3 dagen later. Weer een hele dag gewacht en weer is niemand op komen dagen. Over en weer gemaild en gebeld met Bonprix maar ik krijg alleen standaard “het spijt ons” mailtjes met het verzoek om zelf contact met Post NL op te nemen. Er wordt niet inhoudelijk op mijn klacht gereageerd of naar een oplossing gezocht. Inmiddels 3e afspraak ingepland maar ik weet nog steeds niet waarom het misgaat.

Als Bonprix met een oplossing komt en het niet aan de klant over laat om dit uit te zoeken.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 16 september 2017 om 10:30 geantwoord

Beste mevrouw Turrney, bedankt voor uw interesse in bonprix. Het spijt ons te horen dat uw retourafspraak nog geen doorgang heeft mogen vinden. Het is ook mogelijk uw pakketje af te geven op het dichtstbijzijnde afhaalpunt van PostNL. Indien u een nieuwe afspraak wenst te plannen vragen wij u vriendelijk een gewenste daum aan ons door te geven. Onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix

Heeft op 16 september 2017 om 10:53 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht KlantBonprix

4 maanden geleden - Dit is geen oplossing! Ik heb al telefonisch gemeld dat ik het pakket niet zelf kan afgeven. Jullie geven de optie om het pakket op te halen en daar heb ik voor gekozen. Als jullie dit niet waar kunnen maken waarom staat die optie dan op de website? waarom wordt er niet echt uitgezocht waar de bron van de fout ligt? Ik heb al een 3e retourafspraak staan nu maar als er niet uitgezocht wordt waar het fout gaat kan ik wel 10 afspraken maken. Het kan een keer fout gaan maar na 2 keer moet er toch een bel bij jullie gaan rinkelen dat dit niet kan en zeer klantonvriendelijk is? jullie hebben al tig keer excuses aangeboden maar daar heb ik niks aan.

Alle klachten die gemeld zijn door KlantBonprix