Klacht: Retourneren niet naar behoren werkende Combi Radio,Gps,Cd,…

op 11 april 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Daar ,,IK,, en denkelijk ook vele anderen er niet in slagen de ,,Klantendienst,, van LITB te contacteren,en dat de reactie van hen op mijn eerdere publikatie van deze klacht,zeggende dat ze zonder mijn bestelnummer niets kunnen doen ? hierbij mijn bestelnummer,en andere gegevens,zodat ze hopelijk nu wel kunnen reageren ???
BESTELLING NUMMER: 1602040416819961
BESTELDATUM: February 04, 2016
STATUS: Verzonden
VERZONDEN NAAR: Omer Preuveneers (Halensebaan 93 Waanrode, 3473 Vlaams Brabant, Belgium)
Telefoon:32-16778187
VERZENDMETHODE: Versnelde Verzending (3-5 werkdagen)
GEFACTUREERD AAN: Omer Preuveneers (Halensebaan 93 Waanrode, 3473 Vlaams Brabant, Belgium)
Telefoon:32-16778187
BETAALMETHODE: PayPal IPN

Vraag over Douanerechten
Verzendingsstatus Bekijken

Wat kan ik nu met Mijn Bestelling doen?
Hoe neem ik contact op met de Klantenservice?
Ze zouden deze contactname toch wat simpeler kunnen maken,maar ik denk dat ze deze werkwijze speciaal hanteren,zodat het merendeel van de gedupeerden het toch zouden opgeven !!!
—————————————————————————————–

March 18, 2016 09:46 Van: Omer Preuveneers

March 20, 2016 17:01 Van: Klantenservice
Beste klant,

Dank u voor uw bericht.

Zodra we uw geretourneerde pakket ontvangen en geïdentificeerd hebben, zullen wij uw retourpakket onderzoeken. Dit kan 3 tot 5 dagen in beslag nemen. Nadien zullen we u een bevestigingsmail sturen en de vervanging verwerken aan de hand van onze afspraak.

Dank u voor uw begrip.

Daviana
LightInTheBox Klantenservice

Deze ticket is gesloten op March 27, 2016.
—————————————————————————————–

Heb een combi radio,gps,cd,…. toestel gekocht bij hen,doch de klok van het toestel moest elke keer opnieuw worden ingesteld,(ter informatie,,de bekabeling werd perfect aangesloten) gps werkte niet,omdat de bij deze aangekochte SD kaart met gps programma niet paste in het toestel,moest micro SD zijn,in plaats van de gewone SD kaart,hadden zelf het programma van gewone SD naar micro SD overgezet,maar dit is blijkbaar beveiligd,zodat dit niet kon !
heb dan een ,,ticket,,bij hun aangevraagd,en stelden me voor het te retourneren naar LITB Polen ? de verzendkosten zouden ze ook terugbetalen (75 eu) verzendkost aan DHL ) ze zouden binnen de 3 a 5 dagen,het pakket nakijken,en hierover nieuws laten geworden ? Nu na bijna 10 dagen nog steeds geen bericht ontvangen van hen ? heb navraag gedaan bij DHL,en het pakket is de dag na verzending in Polen aangekomen,en er is getekend voor ontvangst !
Kostprijs goederen +-230 eu + 95 eu taksen ,BTW,en …kosten,nu nog eens 75 eu retourkosten,en heb nog steeds NIKS,,
Zelf proberen contakt op te nemen met de klantendienst ! Ze geven hierover op de site een uitleg van ??? je volgt alle aanwijzingen,en komt uiteindelijk steeds terug aan START, het is precies een gezelschapsspel !!!
Ik zal LITB zeker aan niemand aanbevelen na deze beleving !!!
Ze hebben nu Nr,naam,…. en wat zal er nu weer schorten ?

Indien,en liefst binnen de kortste keren het toestel wordt omgeruild,door een ,,wel,,goed werkend exemplaar, de ontbrekende achteruitrijcamera wordt bijgeleverd,,een passende micro SD kaart met gps programma,en de retourkosten worden terugbetaald,zoals ze zelf beloven ???
Ik vind deze verkooptechnieken een echte schande,voor dit bedrijf !
En dat ze iemand die een probleem wil melden,langs hun ,,KLANTENDIENST,, dat ze deze dan ook gemakkelijker toegankelijk maken,,want mij lukt het niet !!! ondanks hun uitgebreide (gebruikshandleiding) van het kastje naar de muur !!!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Heeft op 13 april 2016 om 07:58 geantwoord

Kan niet akkoord gaan met hun voorgestelde oplossing ! Ze geven aan dat ik voor de geretourneerde SD kaart een terugbetaling moet vragen langs Paypal,heb dit dan ook gedaan,doch met resultaat dat de terugbetalings aanvraag van 44,09 eu door hen werd verworpen ? Als je wil reageren op hun ,,Ticket,,systeem lukt dat niet,of zij hebben het Ticket ondertussen,zonder oplossing gesloten ???
Wat een ,,Knoeiboel,,

Reactie van de melder van de klacht jakygo

9 maanden geleden - LITB draaid maar rond de pot,een degelijke oplossing kunnen,of willen ze niet bieden ? En wat een rompslomp,om hen te ,,proberen ,, kontakteren,ze geven zelfs een handleiding hoe je dit moet doen !!! Probeer maar eens ! natuurlijk ook een werkwijze om van hun ,,ontevreden,,klanten af te geraken ! het u moeilijk maken,zodat je het van ellende zou opgeven ???

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 17 mei 2016 om 10:35 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door jakygo