Klacht: Retourneren

op 18 juni 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Beste,

Ik heb op de webshop van H&M een overhemd gekocht. Het overhemd bleek niet goed te zitten, en dus heb ik het ingeleverd bij de winkel. In de winkel konden ze me geen geld teruggeven, alleen een cadeaukaart.

Vervolgens kreeg ik 2 maanden later (!!) een factuur van H&M: of ik het overhemd even wil betalen. Plus factureringskosten. Nu is het zo dat ik nooit bij de H&M kom en de cadeaukaart dus nutteloos is voor mij. Ik moet nu alsnog 35 euro betalen, terwijl ik mijn 35 euro op de cadeaukaart niet kan gebruiken. Maar ik hoef die kaart niet, ik wil gewoon dat die factuur daarvan wordt betaald. De dame aan de telefoon heeft me doodleuk uitgelegd dat ze gescheiden magazijnen hebben en dat dat dus écht niet mogelijk is. Het is volgens haar m’n eigen schuld, ik had de lettertjes moeten lezen.

Chapeau voor H&M en haar kleine lettertjes.

Ik ben tevreden als ik die cadeaukaart kan inwisselen voor het betalen van de factuur. De buitengewone extra kosten (factureringskosten en verzendkosten) neem ik hierbij voor eigen rekening.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 24 juni 2016 om 14:36 geantwoord

Hallo,

We hebben zojuist telefonisch contact gehad met de klant om onze excuses aan te bieden. We hebben jammer genoeg niet aan de wens van de klant kunnen voldoen maar hebben wel een tegemoetkoming aangeboden. Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot ruilingen, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Heeft op 24 juni 2016 om 14:38 geantwoord

Helaas slechts een kortingsbonnen gekregen. Vrij nutteloos als je niet echt bij de H en M komt. Wel duidelijk dat de organisatie dusdanig stug is dat andere oplossingen niet mogelijk zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door ikdieneenklachting321