Klacht: retourneren

op 04 september 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Geachte heermevrouw,

Ik heb vorige week 30 flessen fanta gekocht bij Dirk van den Broek Slinge. Ik had een feest waarvoor dit gebruikt zou worden. Nu zijn er heel veel flessen van over gebleven en heb ik geprobeerd dit te retourneren met de betaalbewijs.
Nu werd er aan mij aangegeven in het filiaal dat ik dit niet mag retourneren, omdat ik niet van te voren een afspraak heb gemaakt. Dit is toen in de winkel door niemand aan ons doorgegeven en er werd verteld aan mij dat ik maar 10 procent van de aankopen terug zou krijgen. Deze regel staat nergens beschreven in het beleid van jullie winkel. Ik ben dinsdag naar de winkel geweest om het te retourneren de servicebalie medewerker gaf toen aan dat het wel mogelijk is, maar omdat de leidinggevende er op dat moment niet aanwezig was, ik donderdag terug moet komen. Ook gaf de servicebalie medewerker aan dat de bon teruggevonden kan worden in het systeem. Nu ben ik vandaag geweest en werd er ineens aangegeven dat het niet mogelijk is.
Ik ben totaal niet tevreden met de manier waarop er word omgegaan met klanten.
Ik heb de betaalbewijs van de flessen en het is binnen 14 dagen dat ik het wil retourneren, dus er is geen geldige reden dat dit niet geaccepteerd wordt.
Gewenste Oplossing

Ik ben pas tevreden over mijn klacht als de frisdrank terug wordt genomen en ik mijn geld terug krijg van de frisdrank.

zie jullie
Refnr.: 731089
Geplaatst op: 09 augustus 2018
Over: Dirk van den Broek
Categorie: Supermarkten
Status: Afgesloten door melder
Beoordeel

Vandaag heb ik gezien, dat mijn klacht is afgesloten. Ik heb reactie gegeven en mijn klacht wordt afgesloten.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 06 september 2018 om 16:11 geantwoord

Beste klant,
Excuses, er moet een misverstand zijn. Zo te zien, had u zelf de melding afgesloten (dat dacht ik te zien).
Intussen heb ik uw verzoek besproken met de supermarktmanager. Ik heb begrepen dat u geen kassabon meer hebt en dat er vantevoren geen afspraak over het eventueel terugbrengen van de frisdrank is gemaakt. Een verzoek voor ruilen of retour wordt altijd in de winkel zelf beoordeeld.
met vriendelijke groeten,
Dirk
afdeling klantenservice

Heeft op 06 september 2018 om 16:59 geantwoord

Ik vind het heel erg jammer, dat zo wordt omgegaan. Medewerker van de servicebalie wilde die dag een bon voor mij uitprinten, alleen zij kan niet bij hetzelfde kassa waar ik had gepind. Er staat nergens in jullie beleid aangegeven dat er vantevoren een afspraak moet gemaakt worden.
Ik ben totaal niet tevreden met deze antwoord.

Alle klachten die gemeld zijn door Satvinder