Klacht: Retouren winkel zonder bon, maar overduidelijk bewijs van afschrijving betaalrekening

op 30 mei 2020 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Op 2 mei heb ik een aankoop in de Zara aan de Wagenstraat in Den Haag gedaan. De medewerker heeft verzuimd mij een bon te geven, maar door de hectiek heb ik ook niet opgelet. (Net open icm Corona-crisis). Na thuis te hebben gepast, wil ik toch retouren. Ik werk de hele week, dus ben za 9 mei terug gegaan. Retouren zonder bon doen ze niet. Ik moet bellen naar de klantenservice, maar deze is niet bereikbaar. Een mail waarin ik foto’s van de betaling en alle kaartjes van de kleding, mocht niet baten, lees ik 2 weken later. Klantenservice is nu wel bereikbaar, maar de verbinding wordt 2 x,na een wacht van 7 en 10 minuten, verbroken. Ik ben al jaren klant en heb m’n spulletjes altijd netjes afgerekend. Waarom ze nu zo moeilijk doen en ze je niet netjes te woord willen staan, is mij een raadsel. Ondertussen wordt er €108 door mijn neus geboord. Gezien de huidige economie een aderlating. Ik wil graag mijn geld terug! Kunt u mij helpen?

Ik zou graag mijn geld terug willen ontvangen en de spullen netjes retouren.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sharmiela