Klacht: Retouren niet verwerkt

op 01 mei 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben altijd trouwe klant bij H&M al jaren, maar sinds januari is het een groot zooitje
Heb in totaal € 1000,- besteld, heb voor +/- € 300,- gehouden.
Alles vooraf betaald. En nu wacht ik dus al 3 weken op € 700,-!!!

Was trouwe klant maar dit is echt te bizar voor woorden.

Heb gemaild gebeld en het zou opgelost worden. Tot op heden niks.

Ik ga nu gerechtelijke stappen ondernemen als ik de € 700,- niet binnen een week op mijn rekening heb staan

Gewenste Oplossing:

Ik ga nu gerechtelijke stappen ondernemen als ik de € 700,- niet binnen een week op mijn rekening heb staan

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bgonzalez