Klacht: Retouren foutief verwerkt

op 28 juni 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Juni 2017 bestel ik bij Bonprix.
3 pakketten (14-16-17 juni) komen in diezelfde week van Bonprix.

Eerste 2 pakketten wil ik via de website van Bonprix ophalen door POST.nl.

Dit zou op een vrijdag(16-6-17) en zaterdag(17-6-17) gebeuren.
Vrijdag hele dag thuis geen Post.nl.

Zaterdag (17-6-17) komt Post.nl een nieuw pakket brengen van Bonprix dus vraag ik aan de bezorger of hij nog 2 ophaal opdrachten van Bonprix heeft? Bezorger loopt naar bus kijkt dit na en zegt Post.nl heeft NIETS doorgekregen van Bonprix dat er een afhaalopdracht zou zijn.

Zaterdag (17-6-17) geef ik 3 pakketten af bij Post.nl en mail ik Bonprix dat er iets mis is gegaan en dat de pakketten zelf naar hun ophaal punt zijn gebracht. Niet echt excuses van Bonprix dat ik 1,5 dag heb gewacht op Post.nl om het retour op te halen aan huis.

De bevestigingen van retour komen binnen (27 en 28 juni).
Wat blijkt:

1e pakket met twee artikelen is het GOEDKOPERE artikel dat ik heb gehouden als retour afgeboekt en het artikel dat retour is gegaan zou ik hebben gehouden.
Heb een foto gemaakt van het artikel aan naar klantenservice Bonprix verzonden als bewijs wat ik heb gehouden.

2e pakket met diversen artikelen hebben ze gewoon 1 artikel dat ik NIET heb gehouden ook NIET als retour geregistreerd.
Hier kan ik geen foto van maken alleen maar zeggen dat ik dit artikel ECHT heb geretourneerd.

Ben een betalende klant die het vertrouwen verloren heeft in dit bedrijf.
Mijn klanten account kan laten zien dat ik netjes tijdig betaal en ALLES goed retourneer en NOOIT problemen maak.

Vind het onacceptabel dat Bonprix en Post.nl de pakketten NIET heeft opgehaald terwijl dat ik vrijdag 16-6 DE HELE DAG en 17-6 s MORGENS HEB ZITTEN WACHTEN THUIS. Dit wordt afgedaan zonder echte excuses Bonprix … bovenop dit alles verwerken ze 2 van de 3 pakketten foutief ten nadele van mij!

Graag mag ik geloven in menselijke fouten … maar dit is toch wel erg veel wat er mis gaat!

De onzorgvuldigheid van dit alles maakt mij dat ik liever niet meer hier bestel! En wil ik andere mensen waarschuwen voor dit bedrijf!!!!

Gewenste Oplossing:

Indien Bonprix de retouren netjes afhandelt en mij een excuus geeft voor vrijdag 16-6-17 (hele dag) en zaterdag 17-6-17 (s morgens) waar ik heb zitten wachten op Post.nl en waar blijkt dat Post.nl geen afhaalopdracht heeft ontvangen echter dit stond wel correct geregistreerd in mijn account dat ze zouden ophalen.

Zeker wil ik dat retouren correct worden verwerkt ... dit kan echt niet!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Teleurgestelde Bonprix klant

4 maanden geleden - Zojuist reactie ontvangen per mail van Bonprix Klanten'service'- 1 gedeelte is opgelost - mbt mijn foto bewijs welk artikel ik had gehouden. Het niet afboeken van geretourneerd artikel wordt genegeerd evenals het laten voor niets laten wachten op Post.nl: Beste ...., Ik heb zojuist de rok afgeboekt en het verschil van 10€ tussen het verwerkte en behouden artikel gecrediteerd. U kan binnen enkele dagen een detail van alle verrichtingen terugvinden in de rubriek "Mijn account" van "Mijn bonprix" op onze website. Met vriendelijke groeten, Anna Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 01 juli 2017 om 10:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Luijpers, bedankt voor uw interese in bonprix. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Het spijt ons te horen dat uw retour niet werd opgehaald en bieden u hiervoor onze excuses aan. Inmiddels zijn uw retouren correct verwerkt. U kunt alle details terugvinden in 'mijn bonprix'. Het team van bonprix.

Alle klachten die gemeld zijn door Teleurgestelde Bonprix klant