Klacht: Retour verdwenen goederen

op 05 augustus 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Ik zag dat na maanden ik nog altijd een bedrag had open staan van retour producten.
Bonprix stelde zelf voor om de producten via een goedkopere Kiala dus punt terug te zenden .
Na weken mailen en bellen en leugens van het na te kijken en me terug te bellen .
Niks ! helemaal niks !
Dit bedrijf en hun boekhouding moet eens dringend onder de loep genomen worden .
Dit trekt gewoon op niks meer.
Zeggen dat het drie weken duurt eer alles verwerkt worden …
Geloof er niks van.. ze zijn enkel om geld uit !
Niet de service naar de mensen toe !
Het word tijd dat iemand daar orde op zaken stelde !
Dat de retour gratis word !
Zoveel leuke dingen daar !
Jammer van de slechte service !

Als retour gratis word! En de hulp correct .
Mensen worden aan het lijntje gehouden!
De klanten zorgen voor je in komen !.
Behandel ze dan ook goed !

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 07 augustus 2017 om 12:26 geantwoord

Naar aanleiding van uw bericht, heb ik uw bestellingen bekeken. Ik zie dat er bij de bestellingen van 10 en 23 november een melding werd gemaakt van een vermiste retour. Voor beide bestellingen zijn u meerdere keren formulieren toegestuurd om in te vullen en terug te sturen naar bonprix. Helaas werd er geen ingevuld exemplaar retour ontvangen. Op 31 januari werd uw dossier zodoende inderdaad overgedragen naar een incassobureau. Voor vragen inzake het openstaand saldo kunt u zodoende enkel nog terecht bij het incassobureau.

Het team van bonprix

Heeft op 07 augustus 2017 om 17:22 geantwoord

Tis niet de eerste keer dat er retour producten bij jullie verdwijnen . Heb van veel mensen net het zelfde gehoord ,toen dat zij iets retourneerde jullie het zogezegd niet hadden aangekregen en dan mensen de kosten injagen met incassobureau op hun dak te sturen . Ofwel is jullie leverancier een grote sjoemelaar ofwel jullie . Maar deze zaak klopt van geen meter . Ik ga het hier dan ook niet bij laten en stap naar de bevoegde instanties .aan jullie de keuze over hoe dit opgelost word . Mvg

Alle klachten die gemeld zijn door May1983