Klacht: Retour tijd en verlening

op 06 juni 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb al een redelijke tijd een abonnement bij Vodafone. Na regelmatig buiten het bundel te zitten heb ik bij mijn nieuw abonnement gekozen voor het red abonnement met een samsung galaxy s7 edge.

Helaas was dit toestel niks voor mij en hij had wat kuren met het edge scherm.

Via de winkel heeft de beste man mijn toestel terug gestuurd en gezegd dat ik toch wel binnen 2 weken een bevestiging krijg en een nieuw toestel mag komen uitzoeken.

Via hun website heb ik gekeken voor een ander toestel. Hier hadden ze een 6s plus waar je €100 voor bij betaald.. Bij een andere telefoon zaak zag ik hetzelfde toestel met hetzelfde abonnement van Vodafone .. Heb ik geinformeerd en was voor maar 4 tientjes inclusief aansluitingskosten.

Telefonisch Heb ik hierover een vraag gesteld ,
En een klacht waarom ik na 2 weken nog geen nieuw toestel mocht kiezen..

” ja meneer ga maar uit van minimaal 4 weken ”

Daarna ben ik na een tijdje nog terug gegaan naar dezelfde winkel waar nu een andere medewerker stond die zou wel even kijken… Dat duurt nog steeds minimaal 4 weken..

Kom op zeg… Vodafone is geen provider die bestaande klanten graag helpt …

Gewoon normaal geholpen te worden als een klant.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chillerd91