Klacht: retour pakket kwijt

op 26 juni 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Op 31-05 pakket retour verstuurd welke volgens postnl op 2-06 om 21.30 uur is afgeleverd.

tot heden mijn geld nog niet terug want men is mijn pakket kwijt. Ik heb het bewijs van aflevering toegestuurd per mail, tot op heden ook geen reactie.
Als ik ze bel ( ben inmiddels bijna meer kwijt aan telefoonkosten dan aan de waarde van de retour), zeggen ze dat ik een formulier moet invullen dat ze per post hebben verstuurd waarmee ik toestemming geef het pakket op te sturen.

Dit is mijn eerste en laatste keer dat ik bij Bonprix bestel.

wanneer ik mijn geld terug heb.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 27 juni 2017 om 13:06 geantwoord

Beste mevrouw van der Toorn,
Het spijt ons te horen dat ue retour nog niet werd verwerkt. We hebben u inderdaad het formulier 'verloren retour' toegestuurd. Wij vragen u vriendelijk dit formulier ingevuld en ondertekend te retourneren naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Er wordt dan een terugbetaling voor u klaargezet. Onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix

Heeft op 28 juni 2017 om 11:36 geantwoord

Ik heb reeds mijn bewijs geleverd dat het pakket is ontvangen. Omdat BonPrix bureaucratisch te werk gaat en van mij vereist dat ik een formulier invul om toestemming te verlenen naar een intern onderzoek, vertraagd dit mijn klacht.
Aangezien Bon Prix stug en star blijft volhouden dit zonder formulier niets te kunnen betekenen overweeg ik verdere stappen.

Alle klachten die gemeld zijn door VDT