Klacht: Retour ontvangen maar niet betaald en geen communicatie meer

op 06 oktober 2017 over La Bella Moda in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In Januari van dit jaar meerdere mails gestuurd over een broek, welke een draaipijp had. Deze is retour gestuurd op middels pakketpost met trace code.

Daisy van La Bella Moda heeft vervolgens ook bevestigd de broek ontvangen te hebben. Echter wel later dan, volgens track code, maar goed, vol hoop, dat het geld op mijn rekening terug gestort zou worden. Aangezien dit model niet te leveren was. Helaas 14 dagen, een maand , 2 maanden ……..nu na zoveel maanden en intussen verhuisd, weer een mailtje gestuurd en verzocht of ze in ueder geval, zo vriendelijk zou zijn om te reageren………….geen enkele reactie!

Blijkbaar is ze liever, positieve klanten kwijt, dan 29,95 terug te storten.

Gewenste Oplossing:

Dat het geld terug gestort wordt op mijn rekening!

Alle klachten die gemeld zijn door canada1