Klacht: retour niet verwerkt

op 09 mei 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Heb 26 april een pakje retour gestuurd naar bon prix en deze is daar volgens track en trace 27 april aangekomen. Bon prix meld nu dat het pakje nog niet is aangekomen in het magazijn. en vragen nu mij een verloren retour formulier in te vullen. er is echter geen retour zoek. heb bewijs dat het daar is aangekomen en ga dan ook geen formulieren invullen uit mijn naam.

had graag mijn geld terug van het terug gestuurde pakje

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Angela043

6 maanden geleden - krijg nu net voor de 2e keer mail dat ik dan verloren retour formulier moet invullen. nogmaals. er is niets zoek. het is bij bon prix aangekomen en heb daar bewijs van!

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 09 mei 2017 om 15:13 geantwoord

Beste mevrouw Rijksen, bedankt voor uw interesse in bonprix. U hebt een vraag over uw retourzending. Deze kunt u volgen tot aan ons antwoordnummer in Zwolle, vanaf waar de retouren worden doorgestuurd naar ons magazijn in Duitsland. De verwerkingstijd is maximaal drie weken. U ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de retourzending is verwerkt. Het team van bonprix

Reactie van de melder van de klacht Angela043

6 maanden geleden - er is nog steeds niets opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door Angela043